Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że na podstawie ustawy o samorządzie gminnym w związku z ogłoszeniem stanu zagrożenia zdrowia publicznego o znaczeniu międzynarodowym oraz w celu przeciwdziałania COVID–19 w rozumieniu ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID–19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych:
- z dniem 13 marca 2020 r. do odwołania zamyka się Urząd Miejski w Siechnicach dla bezpośredniej obsługi interesantów.
- interesanci będą obsługiwani za pośrednictwem: Elektronicznej Skrzynki Podawczej - EPUAP, drogą e-mailową: biuro@umsiechnice.pl i telefonicznie 71 786 09 01.
Liczymy na Państwa zrozumienie i odpowiedzialną postawę związaną z przestrzeganiem powyższych zasad.
Informacje na temat Działalności Urzędu Stanu Cywilnego:
- zaplanowane ceremonie ślubne mają się odbywać w wyznaczonych terminach,
- organicza się liczbę uczestników ceremonii ślubnej do 4 osób (2 osoby wstępujące w związek małżeński oraz 2 pełnoletnich świadków).