Zachęcamy do skorzystania z możliwości załatwienia spraw związanych z pojazdami w Mobilnym Wydziale Komunikacji w swojej gminie.
W Gminie Siechnice dyżur Wydziału Komunikacji odbywać będzie się w dniach:
- 2 czerwca 2020 r. (wtorek) w godzinach 9.00-11.30.
- 9 czerwca 2020 r. (wtorek) w godzinach 9.00-11.30.
- 16 czerwca 2020 r. (wtorek) w godzinach 9.00-11.30.
- 23 czerwca 2020 r. (wtorek) w godzinach 9.00-11.30.
- 30 czerwca 2020 r. (wtorek) w godzinach 9.00-11.30.
Sprawy, które można załatwić w mobilnym Wydziale Komunikacji:
- Odbiór dowodu rejestracyjnego – skierować prośbę na maila, komunikacja@powiatwroclawski.pl dotyczącą chęci odbioru dowodu rejestracyjnego podczas następnej wizyty planowanej w gminie lub osobistym zgłoszeniu podczas wizyty w gminie.
- Dokonać zgłoszenia sprzedaży lub nabycia pojazdu.
- Dokonać zgłoszenia wpisu adnotacji HAK, GAZ, TAXI.
- Złożyć wniosek o wyrejestrowanie pojazdu np. z powodu demontażu, kradzieży.
- Złożyć wniosek o wymianę dowodu rejestracyjnego z powodu braku miejsca na przeglądy i rejestrację, zmiany nazwiska.
- Złożyć wniosek o przerejestrowanie pojazdu posiadającego wyróżnik tablic rejestracyjnych DWR….
- Złożyć wniosek o przerejestrowanie pojazdu posiadającego wyróżnik tablic rejestracyjnych inny niż DWR… .
W przypadku przerejestrowania wymagającego zmiany tablic rejestracyjnych pracownik pobierze stosowne dokumenty wraz z opłatą i tablicami rejestracyjnymi. Podczas następnej wizyty w kolejnym tygodniu przywożone są nowe tablicy wraz z opieczętowanymi dokumentami.
- Złożyć wniosek o rejestrację pojazdu sprowadzonego z zagranicy.
Pracownik pobiera stosowne dokumenty w oryginale wraz z opłatą. Podczas następnej wizyty w kolejnym tygodniu przywożone są nowe tablicy wraz z opieczętowanymi dokumentami.
WAŻNE !
1. Podczas wizyty w Mobilnym Wydziale Komunikacji nie ma możliwości przyjmowania opłat gotówkowych i bezgotówkowych .
- Klient dostaje nr konta na które wpłaca należną opłatę i potwierdzenie opłaty przedstawia urzędnikowi lub przesyła potwierdzenie na adres mailowy oplaty.komunikacja@powiatwroclawski.pl
2. W sytuacji współwłasności pojazdu należy przedstawić pełnomocnictwo.
3. Sprawy związane z prawami jazdy i transportem odbywają się w siedzibie Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. T. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław.
4. Dowody rejestracyjne i tablice rejestracyjne nieodebrane podczas wizyty w gminie pozostawione są w urzędzie Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. T. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, od następnego dnia.