Szanowni Państwo,
na wniosek Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej Piotra Nowińskiego pełniącego również funkcję Przewodniczącego Komisji ds. Statutu Gminy Siechnice, informuję wszystkich mieszkańców, jednostki pomocnicze i organizacje pozarządowe o możliwości zgłaszania swoich uwag do statutu Gminy Siechnice.
Komisja doraźna ds. Statutu Gminy Siechnice została powołana uchwałą Rady Miejskiej z 23 kwietnia 2020 roku. Zadaniem komisji jest opracowanie projektu nowego statutu gminy.
Wszelkie wnioski i pomysły w tej kwestii należy wysłać na adres radamiejska@umsiechnice.pl .
Wyznaczony przez Komisję termin nadsyłania uwag upływa 3 lipca 2020 r.
Zachęcam wszystkich do zgłaszania swoich uwag i wniosków.
Z dotychczasowym statutem Gminy możecie się Państwo zapoznać w tutaj http://bip.siechnice.dolnyslask.pl/dokument,iddok,671,idmp,14,r,r
Milan Ušák
Burmistrz Siechnic