Gmina Siechnice

logo_UE_rgb-1.jpg
baner---UM-covid-19.jpg
baner---POMOC.jpg
Szukaj
Jana Pawła II 12
55-011 Siechnice
71 786 09 01 71 786 09 07
Portal
Powrót
(wstecz)
Drukuj
stronę
Pdf
Wypowiedz
się
Odpowiedź na pytanie nr 158
11 / 10 / 2013

Pytanie:

Witam. Odnośnie pojemników na nieczystości stałe ze związku otrzymałem taką oto odpowiedź: Dzień dobry, W pojemniki służące do zbierania odpadów właściciele nieruchomości mają obowiązek zaopatrzyć się we własnym zakresie. Nie jestem w stanie Panu zagwarantować, ze firma, która wygra przetarg i będzie odbierać odpady w Pana gminie będzie udostępniać swoje pojemniki. Należałoby to indywidualnie uzgadniać z firmą wyłoniona w przetargu. Z poważaniem, Katarzyna Antolec Główny Specjalista Biuro Związku Międzygminnego Ślęza- Oława ul. Wiosenna 7; 55-011 Siechnice tel. 071/391 91 50; fax. 071/391 91 53 W związku z tym mam pytanie do Pana Burmistrza czy w przetargu ujęto wynajęcie lub sprzedaż pojemników oraz kiedy zostanie wyłoniona firma która będzie nas obsługiwać ?
D.G.


Odpowiedź:

Szanowny Panie,

Uprzejmie informuję, że odpowiedź jest zgodna ze stanem faktycznym i prawnym. Dodam, że zgodnie z uchwałą Związku zaopatrzenie się w pojemniki leży po stronie mieszkańców i zarządców nieruchomości ( zob. UCHWAŁA NR X/39/2013 ZGROMADZENIA ZWIĄZKU MIĘDZYGMINNEGO ŚLĘZA-OŁAWA W STRZELINIE).


Milan Ušák
Burmistrz Siechnic

Wyślij link mailem
Powrót
(wstecz)
Drukuj
stronę
Pdf
Wypowiedz
się