W związku z przedłużającym się stanem epidemii w Polsce oraz wynikającymi z tego powodu obostrzeniami, informuje się, że sesje Rady Miejskiej w Siechnicach odbywają się w trybie zdalnym, a ich transmisje można śledzić on-line „na żywo” na stronie http://siechnice.esesja.pl/transmisje_z_obrad_rady. Posiedzenia Komisji Rady Miejskiej odbywają się również zdalnie, jednakże nie są transmitowane.
Urząd Miejski w Siechnicach umożliwia wzięcie osobistego udziału zainteresowanym mieszkańcom Gminy w sesjach Rady Miejskiej oraz posiedzeniach Komisji Rady Miejskiej na zasadach określonych poniżej:
1. Udział w sesjach Rady Miejskiej w Siechnicach:
1) przed wejściem głównym do Urzędu należy zadzwonić domofonem na portiernię Urzędu Miejskiego w celu uzasadnienia wizyty,
2) pracownik Urzędu po skontrolowaniu temperatury ciała, zaopatrzeniu osoby zainteresowanej w maseczkę ochronną oraz wskazaniu miejsca przeznaczonego do dezynfekcji rąk, odprowadza osobę zainteresowaną do Sali Sesyjnej Urzędu Miejskiego,
3) dyskusja oraz głosowanie nad projektami uchwał odbywają się za pośrednictwem programu e-Sesja oraz Microsoft Teams,
4) osobie zainteresowanej wzięciem udziału w dyskusji, na jej wniosek zgłoszony przed rozpoczęciem sesji, może być udzielony głos za zgodą Rady.
Osoba zainteresowana zdalnym wzięciem udziału w dyskusji na sesji Rady Miejskiej zobowiązana jest na minimum 5 dni przed sesją zgłosić swój udział na adres: radamiejska@umsiechnice.pl ze wskazaniem punktu porządku obrad. W zgłoszeniu należy podać adres e-mailowym, na który zostało zarejestrowane konto w aplikacji Microsoft Teams.
2. Udział w posiedzeniach Komisji Rady Miejskiej
1) oczekując przed wejściem głównym do Urzędu należy skontaktować się z pracownikiem Biura Rady Miejskiej w Siechnicach (nr tel. 71 786 09 17),
2) pracownik Urzędu po skontrolowaniu temperatury ciała, zaopatrzeniu osoby zainteresowanej w maseczkę ochronną oraz wskazaniu miejsca przeznaczonego do dezynfekcji rąk, odprowadza osobę zainteresowaną do Sali Sesyjnej Urzędu Miejskiego,
3) dyskusje nad projektami uchwał odbywają się za pośrednictwem aplikacji Microsoft Teams,
4) osoba zainteresowana udziałem w posiedzeniu Komisji będzie miała możliwość dołączenia do dyskusji po uzyskaniu zgody Przewodniczącego Komisji (wniosek o dołączenie do dyskusji ze wskazaniem punktu porządku obrad, powinien być zgłoszony do Przewodniczącego Komisji przed rozpoczęciem posiedzenia). Jeżeli taka informacja nie zostanie przekazana, osoba zainteresowana będzie miała możliwość uczestnictwa w posiedzeniu Komisji bez możliwości zabierania głosu.
Osoba zainteresowana zdalnym wzięciem udziału w posiedzeniu Komisji Rady Miejskiej zobowiązana jest na minimum 1 dzień przed rozpoczęciem posiedzenia zgłosić swój udział na adres: radamiejska@umsiechnice.pl wraz z podaniem adresu e-mailowego, na który zostało zarejestrowane konto w aplikacji Microsoft Teams.