Otwarty konkurs ofert na realizację zadań Gminy Siechnice w 2014 roku
Archiwum
Piątek, 07.02.2014 Data publikacji, Piątek, 07.02.2014 , Mariusz Różnowicz Mariusz Różnowicz mroznowicz@umsiechnice.plAutor, Mariusz Różnowicz Mariusz Różnowicz mroznowicz@umsiechnice.pl , 810 Ilość wyświetleń, 810
Zgodnie z zarządzeniem Burmistrza Siechnic, o środki w ramach konkursu ofert na realizację zadań publicznych Gminy Siechnice, mogą ubiegać się organizacje pozarządowe i podmioty prowadzące działalność pożytku publicznego. Dofinansowanie otrzymają projekty z zakresu: upowszechniania kultury fizycznej i sportu; edukacji, oświaty i wychowania; pomocy społecznej; działalności na rzecz osób niepełnosprawnych. Łączna wysokość środków zaplanowanych przez Gminę na te cele to 330 tys. zł.
Szczegóły w załączniku
Przejdź do - aktualność Poprzednia
Przejdź do - aktualność Następna
Pobierz artykuł w formie pliku Pdf Drukuj treść tego artykułu
Powrót do poprzedniej strony
Kontakt na stronie Kontakt
Mieszkaniec
Piątek, 17.05.2024 Data publikacji, Piątek, 17.05.2024 , Monika Grzelińska Autor, Monika Grzelińska , 124 Ilość wyświetleń, 124
Konsultacje społeczne Strategii Rozwoju Województwa Dolnośląskiego 2030+ (z perspektywą 2050)
W imieniu Zarządu Województwa Dolnośląskiego zapraszamy przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego, partnerów społeczno-gospodarczych, przedstawicieli organizacji...
kliknij, aby przejść do dalszej części informacji
1 Wybierz element 1
2 Wybierz element 2
3 Wybierz element 3
4 Wybierz element 4
5 Wybierz element 5
6 Wybierz element 6
Mieszkaniec
Czwartek, 04.04.2024 Data publikacji, Czwartek, 04.04.2024 , Maciej Skwara Autor, Maciej Skwara , 1911 Ilość wyświetleń, 1911
[AKTUALIZACJA - 11.04.2024 r.] Orange Polska zbuduje sieć światłowodową w Gminie Siechnice - nowe możliwości dla mieszkańców
Realizując założenia Europejskiej Agendy Cyfrowej, Polska przyjęła Narodowy Plan Szerokopasmowy, którego celem jest m.in. zapewnienie ultraszybkiego dostępu do internetu...
kliknij, aby przejść do dalszej części informacji