Uprzejmie informujemy, że od dnia 29.04.2025 r. do dnia 04.06.2025 r. przeprowadzone zostaną konsultacje społeczne w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Gminy Siechnice.
Konsultacje zostaną przeprowadzone w następujących formach:
1. w formie Zgłaszania Uwag na formularzu, który stanowi załącznik nr 2 do uchwały lub
2. poprzez formularz zgłaszania uwag w aplikacji mMieszkaniec (moduł mKonsultacje).
Wypełniony Formularz Zgłaszania Uwag należy przesłać na adres mailowy: konsultacje@umsiechnice.pl lub wypełnić w aplikacji mMieszkaniec, ewentualnie można złożyć w Kancelarii Urzędu Miejskiego w Siechnicach lub przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Urząd Miejski w Siechnicach, ul. Jana Pawła II 12, 55 – 011 Siechnice.
Formularze Zgłaszania Uwag, które wpłyną po zakończeniu konsultacji nie będą brane pod uwagę.