Siechnice, dnia 29 września 2025 r. WPN.6720.3.2025.AW
OBWIESZCZENIE BURMISTRZA SIECHNIC o przystąpieniu do sporządzania zmiany Studium i uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Siechnice dla obszaru położonego w obrębie Bogusławice i obszaru położonego w obrębie Smardzów
Na podstawie art. 11 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 z późn. zm.), w związku z art. 65 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2023 r. poz 1688), zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską w Siechnicach uchwały nr XIX/275/25 z dnia 25 września 2025 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Siechnice dla obszaru położonego w obrębie Bogusławice i obszaru położonego w obrębie Smardzów. Jednocześnie na podstawie art. 39 ust 1 pkt 1, art. 46 pkt 1 i art. 51 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 z późn. zm.) zawiadamiam o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w ramach której zostanie opracowana prognoza oddziaływania na środowisko dla w/w dokumentu. Z niezbędną dokumentacją sprawy można zapoznać się w Urzędzie Miejskim w Siechnicach, ul. Jana Pawła II 12, 55 - 011 Siechnice. Zainteresowani mogą składać wnioski do wyżej wymienionego studium oraz do strategicznej oceny oddziaływania na środowisko. Wnioski mogą być wnoszone w formie papierowej lub ustnie do protokołu w Urzędzie Miejskim w Siechnicach, ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice lub w formie elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej – na adres: planowanie@umsiechnice.pl (bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym), w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22 października 2025 r. Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy. Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Burmistrz Siechnic.
Z up. BURMISTRZA Dyrektor Wydziału Gospodarki Przestrzennej i Nieruchomości
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w procedurze sporządzania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Siechnice. Zgodnie art. 17a oraz art. 8a ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, wykonując obowiązek o którym mowa w art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwanego dalej RODO, informuje, że w przypadku danych osobowych zawartych we wnioskach, o których mowa w powyższym ogłoszeniu:
|
Obwieszczenie Burmistrza Siechnic
- Przejdź do - strona Poprzednia
- Pobierz artykuł w formie pliku Pdf
- Drukuj treść tego artykułu
- Powrót do poprzedniej strony
- Kontakt na stronie Kontakt