Irena Pietrzak, Wioletta Siarkowska, 71/786 09 17, pok.309
Do zadań Biura Rady Miejskiej należy:
1) obsługa sesji Rady Miejskiej w Siechnicach i posiedzeń komisji;
2) protokołowanie sesji Rady Miejskiej w Siechnicach i posiedzeń komisji;
3) informowanie radnych o terminach posiedzeń Rady Miejskiej w Siechnicach i komisji;
4) przechowywanie uchwał podjętych przez Radę Miejską w Siechnicach i komisje oraz prowadzenie i udostępnianie ich rejestru;
5) prowadzenie i udostępnianie do wglądu zbioru przepisów gminnych;
6) Prowadzenie rejestru interpelacji i zapytań radnych;
7) organizowanie szkoleń radnych;
8) przygotowywanie korespondencji Przewodniczącego Rady Miejskiej w Siechnicach;
9) przygotowywanie projektów uchwał dotyczących spraw organizacyjnych Rady Miejskiej w Siechnicach;
10) sporządzanie listy wypłat diet należnych radnym;
11) prowadzenie spraw związanych z rozpatrywaniem skarg i wniosków przez Przewodniczącego Rady Miejskiej w Siechnicach, w tym prowadzenie rejestru skarg i wniosków;
12) sporządzanie właściwych sprawozdań GUS;
13) prowadzenie całości spraw związanych z wyborem ławników;
14) sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań z działalności biura;
15) inne zadania wynikające z odrębnych przepisów lub zarządzeń Burmistrza.